Forum

Forumnavigatie

Welkom op ons forum

Citaat

Regelmatig krijgen wij vragen over specifieke zaken van de Puch.

Middels dit forum willen we alle hobbyisten op weg helpen.

Registreren is niet nodig, discuseer als gast mee.

Veel plezier met de hobby!

Puch Onderdelen Rijswijk

Citaat

Super !!

Heel blij met deze vraagbaak!

Citaat
Citaat van Gast op 4 augustus 2021, 12:01

Super !!

Heel blij met deze vraagbaak!

Dit is wat de hobby nodig heeft, ik hoop op veel informatie.

 

Menno

Citaat

Gebeurt nog niet veel op dit forum

🙂

Fred

Citaat

Ik heb een puch maxi s en die valt standaard na 5 minuten uit. Ik heb alles al geprobeerd te vervangen, heeft iemand misschien een idee?

Erwin

Citaat

Hoi vraagje ik ben een puchje aan het bouwen en heb ook gelijk het motorblokje meegenomen nieuwe lager keeringen ect.

Nou heb ik er ook een airsal 50cc cilinderset op gezet (dacht dat deze het dicht bij de originelen kwam).

Ben daarna de onsteking gaan afstellen volgens de manier die op internet staat.

nou moet ik de bdp -0.8 tot 1 mm terug draaien en dan moeten de punten openen .

Al doe ik er 1.2 bij dan kom ik nooit in de buurt met mijn grondplaat .

De vraag is dus of dat er toevallig mensen zijn die de ervaring hebben wat ik in dit geval het beste kan doen.

Mvg dani

Citaat

hoi allemaal.

aller eerst wil ik de maker van dit forum bedanken voor zijn inzet in deze.

 

maar nu mijn vraag ik heb op mijn Puch een 70cc k-Parts cilinder met hogedrukkop en een 15mm nep bing carburateur met 74 sproeier deze rijd best goed en soms wilt hij wel even doortrekken naar de 65 a 70 maar meestal houd hij bij de 55 km abrupt in en geeft hij knallen, als ik dan gas teruggeef gaat het wel beter maar blijft hij minder goed rijden.

ik heb een 72 en 76 sproeier geprobeerd maar dat gaat niet, de gasnaald staat op de tweede stand en er zit een origineel luchtfilter op met maar een filtertje er nog maar in,

iemand enig idee.

groetjes eelco

Citaat

hoi Dani

ik heb het zelfde probleem en een vriend van mij ook met zijn kreidler zou het de bobine kunnen zijn.

groetjes eelco